Eimskip Nederland kiest voor lokale mobiele telefonie
Eimskip is een internationale rederij met 55 vestigingen in 20 landen en vier continenten. Vanuit Rotterdam wordt Eimskip Nederland geleid. Alle contracten met partners worden eerst gekeurd op basis van het internationale beleid van Eimskip. Op het gebied van ICT wordt er met meerdere partners samengewerkt. Trends verzorgt de mobiele telefonie abonnementen, inclusief service en support. Daarmee past de dienstverlening van Trends in de langetermijnvisie. Inmiddels heeft Eimskip Nederland zo’n 70 abonnementen.
De uitdaging
Jean Paul Weijgertze is IT-manager en werkzaam op de IT infrastructure & Support afdeling van Eimskip en de interne projectleider voor het project mobiele telefonie: “Voorheen was ik werkzaam bij Jac. Meisner en daar kwam ik in contact met Trends toen er behoefte ontstond voor een nieuwe telefonieprovider. DIe samenwerking beviel zo goed, dat ik bij Eimskip Nederland dezelfde ICT-partner naar voren schoof in het project rondom mobiele telefonie. Met name het gebrek aan goede service en communicatie zorgde ervoor dat we op zoek waren naar een nieuwe provider voor onze lokale mobiele telefonie.”
De oplossing
Trends kwam met een voorstel voor zakelijke telefonie in de vorm van mobiele abonnementen voor Eimskip Nederland. De belofte voor een hoge kwaliteit van service en support was voor Jean Paul de reden om in zee te gaan met Trends: “Door de goede gesprekken en de ervaring met Trends, koos ik opnieuwe voor deze ICT-partner. De telefonie wordt lokaal geregeld, maar kent wel randvoorwaarden afkomstig vanuit het internationale beleid van Eimskip. Wie bij ons een mobiel abonnement ontvangt, wordt bepaald door de functie en afspraken. Deze mobiele abonnementen hebben een grote databundel, zodat onze medewerkers altijd en overal bereikbaar zijn.”
Het resultaat
Jean Paul merkt op dat de communicatie veel vlotter verloopt en zaken direct worden opgepakt: “Veel kan ik zelf regelen. Wanneer een nieuwe medewerker start, verzorg ik de uitgifte van een mobiele telefoon, met daaraan gekoppeld een telefoonnummer en het mobiele telefonie abonnement. Tickets worden goed opgepakt door Trends en mobiele support wordt altijd snel en vakkundig verzorgd. Bij een simkaart reset of vragen over kwaliteitsinstellingen heb ik ook contact met Trends. Bij elkaar hebben we ongeveer 70 mobiele abonnementen afgenomen.”
Over Trends ICT
Trends ICT helpt al meer dan 35 jaar de beste telecom- en automatiseringsoplossing te vinden voor haar klanten. Die ervaring brengt Trends ICT mee als ze voor haar klanten op zoek gaat naar een passende oplossing voor uw situatie.
Trends ICT heeft alles in eigen hand, van het leggen van de bekabeling tot en met de laatste muis aan de computer, en alles wat daartussen zit. Zo heeft de klant voor de complete bedrijfscommunicatie en automatisering maar één leverancier om mee te sparren. Dat maakt het wel zo makkelijk.
Benieuwd wat Trends ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op.