Nusantara kiest voor de flexibele oplossing KPN Mobiel
Stichting Nusantara Zorg biedt cultuursensitieve zorg die erop gericht is de bewoner zo zelfstandig mogelijk te laten leven. Deze kleinschalige woonzorgorganisatie heeft alles in huis voor een grootse woonbeleving. Voor kantoor en zorgpersoneel heeft Nusantara gekozen voor de zakelijke telefonie van KPN Mobiel. Trends kreeg de opdracht om de implementatie te begeleiden en zorgde dat KPN de nieuwe provider werd van Nusantara op het gebied van mobiele telefonie: met abonnementen en simkaarten.
De uitdaging
Cees de Boer is ICT-manager bij Nusantara: “Ik geef binnen de organisatie advies over de aanschaf van applicaties en ben vaak ook betrokken bij de implementatie ervan. In 2011 ben ik gestart bij Nusantara en destijds werkten we nog met een andere provider voor mobiele telefonie. Na een tussenstap en wisseling van aanbieder, zijn we zo’n drie jaar geleden overgestapt op de services van Trends ICT. Onze medewerkers moeten dag in, dag uit bereikbaar zijn en direct kunnen schakelen. Zeker ons zorgpersoneel dat op de vloer staat. Op die punten moet de zakelijke mobiele telefonie aansluiten.”
De oplossing
Al snel werd KPN Mobiel geadviseerd aan de stichting: “Bij KPN hebben we keuze uit diverse bundels en daarom is er altijd een abonnement dat bij onze organisatie en doelstellingen past. Denk hierbij aan de contractduur, databundel en sms-/belbundel. Inmiddels hebben we 135 abonnementen voor onze medewerkers aangeschaft. Persoonlijke telefoons en smartphones die gedeeld worden onder het zorgpersoneel. De gebruikers hebben enkel een nieuwe simkaart gekregen waarbij het zakelijke mobiele nummer hetzelfde bleef. Daardoor hebben zij weinig meegekregen van de implementatie.”
Het resultaat
Hoewel Nusantara ook zelf veel regelt op het gebied van ICT is het uitbesteden van de zakelijke mobiele telefonie wenselijk: “Daarin vinden we betrouwbaarheid belangrijker dan de prijs. Met KPN Mobiel zijn we goed bereikbaar, kunnen we optimaal samenwerken, maken we gebruik van een flexibele oplossing die ook nog eens toekomstgericht is. Bij vragen of opmerkingen worden we direct geholpen door onze contactpersoon bij Trends. De communicatie verloopt soepel en ze denken mee met onze aanvragen.”
Over Trends ICT
Trends ICT helpt al meer dan 35 jaar de beste telecom- en automatiseringsoplossing te vinden voor haar klanten. Die ervaring brengt Trends ICT mee als ze voor haar klanten op zoek gaat naar een passende oplossing voor uw situatie.
Trends ICT heeft alles in eigen hand, van het leggen van de bekabeling tot en met de laatste muis aan de computer, en alles wat daartussen zit. Zo heeft de klant voor de complete bedrijfscommunicatie en automatisering maar één leverancier om mee te sparren. Dat maakt het wel zo makkelijk.
Benieuwd wat Trends ICT voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact met ons op.