Klantcases
Wij delen graag enkele van onze klantcases, waarin we laten zien hoe onze expertise, innovatieve aanpak en klantgerichtheid hebben geleid tot succesvolle resultaten. Of het nu gaat om procesoptimalisatie, technologische implementatie of strategisch advies, deze verhalen tonen de impact die wij samen met onze klanten bereiken. Laat je inspireren door de ervaringen van een aantal klanten en ontdek wat wij ook voor jouw organisatie kunnen betekenen.
Museum Boijmans van Beuningen zet in op digitalisering met KPN ÉÉN
Museum Boijmans van Beuningen zet in op digitalisering met KPN ÉÉN De uitdaging In 2019 is Museum Boijmans van Beuningen
Communicatie Houweling Group digitaliseert verder door thuiswerken
Communicatie Houweling Group digitaliseert verder door thuiswerken In 2017 is Houweling Group overgestapt van een on-premise oplossing voor telefonie naar
SIDN optimaliseert bedrijfscommunicatie met KPN ÉÉN
SIDN optimaliseert bedrijfscommunicatie met KPN ÉÉN De uitdaging SIDN, het bedrijf achter het nationale topleveldomein .nl, maakte al gebruik van
Quiris Adviesgroep gedijt bij nieuwe ICT-omgeving
Quiris Adviesgroep gedijt bij nieuwe ICT-omgeving De uitdaging Quiris is in mei samen gegaan met een nieuwe organisatie, AAD advies.