Support en storingen

Wij begrijpen dat jouw organisatie afhankelijk is van een goed werkende ICT-omgeving. Eventuele storingen en problemen dienen zo spoedig mogelijk te worden opgelost. Door de inzet van geavanceerde support kunnen wij je snel verder helpen. Wij behandelen aanvragen op basis van jouw Service Level Agreement (SLA) met Trends ICT.
 
Onze vakkundige engineers kunnen in doorgaande gevallen, indien gewenst, uw systemen remote benaderen. Hierdoor verkorten wij onze reactietijd en kunnen we jou sneller verder helpen. Daarnaast kun je support aanvragen via ons klantportaal of door telefonisch contact op te nemen met onze 24/7 bereikbare supportafdeling.

24/7 bereikbaar

Support tijdens kantooruren: 010 – 281 22 22

Support buiten kantooruren en feestdagen: 085 – 055 05 88

Online Support

Uiteraard kun je ons 24/7 per email bereiken via support@trends.nl.

Je kunt jouw vragen ook 24/7 indienen via ons klantenportaal. Deze zullen in overeenkomst met de afspraken in het Service Level Agreement (SLA) tussen jou en Trends ICT, opgepakt worden.

Verzoeken die tussen 08:30 uur en 17:00 uur binnenkomen, zullen dezelfde dag verwerkt worden.

Verzoeken die na 17:00 uur binnenkomen zullen de volgende werkdag verwerkt worden.

Indien je hier nog geen account voor hebt, kun je deze aanvragen via support@trends.nl.

Actuele storingen

Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heb je toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heb je direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op jouw systemen.

RSS OneCentral

Onze partners

Aanmelden nieuwsbrief

Titel

Tekst

Titel 2

Tekst
Tekst

Meer weten?

Wil je meer weten over […]? Neem dan contact met ons op.

Trends, makes it easy