Storingen en support
24/7 bereikbaar
Support tijdens kantooruren: 010 – 281 22 22
Support buiten kantooruren en feestdagen: 085 – 055 05 88
Online Support
Uiteraard kun je ons 24/7 per email bereiken via support@trends.nl.
Je kunt jouw vragen ook 24/7 indienen via ons klantenportaal. Deze zullen in overeenkomst met de afspraken in het Service Level Agreement (SLA) tussen jou en Trends ICT, opgepakt worden.
Verzoeken die tussen 08:30 uur en 17:00 uur binnenkomen, zullen dezelfde dag verwerkt worden.
Verzoeken die na 17:00 uur binnenkomen zullen de volgende werkdag verwerkt worden.
Indien je hier nog geen account voor hebt, kun je deze aanvragen via support@trends.nl.
Actuele storingen
Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heb je toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heb je direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op jouw systemen.
RoutIT – KPN
- [OPGELOST] Leverstraat Microsoft 365 / Office 365 25 maart 2025
- [OPGELOST] Bereikbaarheid Onebase 25 maart 2025
- [OPGELOST] Verminderde performance internetverkeer 23 maart 2025
- [OPGELOST] IRMA Bereikbaarheid 20 maart 2025
- [OPGELOST] Telefonieplatform: Registraties 17 maart 2025
OneCentral
- No ring back tone when dialling to Belgium destinations 7 maart 2025
- No ring back tone when dialling to Belgium destinations 5 maart 2025
- Voice Portal is down 2 februari 2025
- Voice Portal is down 2 februari 2025
- Voice Portal is down 18 oktober 2024
Onze partners












