Support en storingen
24/7 bereikbaar
Support tijdens kantooruren: 010 – 281 22 22
Support buiten kantooruren en feestdagen: 085 – 055 05 88
Online Support
Uiteraard kun je ons 24/7 per email bereiken via support@trends.nl.
Je kunt jouw vragen ook 24/7 indienen via ons klantenportaal. Deze zullen in overeenkomst met de afspraken in het Service Level Agreement (SLA) tussen jou en Trends ICT, opgepakt worden.
Verzoeken die tussen 08:30 uur en 17:00 uur binnenkomen, zullen dezelfde dag verwerkt worden.
Verzoeken die na 17:00 uur binnenkomen zullen de volgende werkdag verwerkt worden.
Indien je hier nog geen account voor hebt, kun je deze aanvragen via support@trends.nl.
Actuele storingen
Via onderstaande pagina’s van genoemde providers heb je toegang tot informatie over regionale verstoringen. Op deze manier heb je direct inzicht over verstoringen die mogelijk kunnen leiden tot onderbreking op jouw systemen.
RoutIT – KPN
- Oplevering Telefooncentrale in OneBase 19 december 2024
- Performance problemen Mobiele Internet 10 december 2024
- Problemen met bellen i.c.m. VaMo 4 december 2024
- KPN FTTO, WEAS Regio Den Haag 3 december 2024
- Oplevering Webex 28 november 2024
OneCentral
- Voice Portal is down 18 oktober 2024
- Voice Portal is down 18 oktober 2024
- MyOC is down 18 september 2024
- MyOC is down 18 september 2024
- Server migration 18 september 2024
Onze partners